Ny sida!

Nu har jag lanserat med hemsida för mitt egna företag som frilansjournalist. Sidan har gjorts av Traffic Light som är en webbyrå i Stockholm  Kika om ni har lust, här kommer jag kontinuerligt visa exempel på nya jobb och texter jag gör. Jag är mycket nöjd med resultatet! Tack Martin – stiligt! 

Här kommer ett litet smakprov på en vårmodetext för Wera/ Åhléns så länge:

Ahlens_V11_mode_4-1

Bild: ur Åhléns Klubbtidning våren 2009.

Foto: Henrik Halvarsson

Stylist: Jonas Hallberg

Set Design: Mattias Nyhlin

Modell: Reka E

Produktion: Kaplan

Lämna en kommentar

Filed under Damkläder

Kommentera

